Inzerce-Dnes » Práce, brigády » Obchod » Inzerát Id P14600

Account manager - Střední a Západní Čechy

Inzerát č: P14600 | Vloženo: 23.04.2024
Aledo s.r.o.- nabídka práce Account manager - Střední a Západní ČechyFirma:Aledo s.r.o.
Volné pracovní místo: JihlavaMísto práce:Prostějov, Jihlava
Volné pracovní místo: Account manager - Střední a Západní Čechy - nabídka práce Hlavní pracovní poměrPracovní poměr:Hlavní pracovní poměr
Mzda: Account manager - Střední a Západní Čechy - JihlavaPlat:30000 - 80000
Kontaktní email na pozici: Account manager - Střední a Západní ČechyEmail:jobs@aledo.cz
Kontaktní telefon na pozici: Account manager - Střední a Západní ČechyTelefon:606779039
Další údaje o pozici: Account manager - Střední a Západní ČechyDalší údaje:Gabriela Bartáková

Popis pracovní pozice:
Společnost Aledo s.r.o. je expertem na bezpečnost práce v průmyslu a průmyslovou identifikaci s 10letou praxí v
oboru. Se společností Aledo s.r.o. se úzce váže dceřiná vývojová firma ALIS Tech s.r.o., jež se zabývá
vývojem anti-kolizních systémů do průmyslu.
Zákaznické portfolio firmy tvoří společnosti jako např. Unipetrol, Continental (Barum), ABB a další.

Hledáme energetického člověka s vášní pro obchodní činnost, který se orientuje ve světě průmyslových
firem. Nelpíme na číslovce, která popisuje délku zkušeností ani na získaných vysokoškolských titulech. Mnohem
více nám záleží na tom, aby náš nový kolega nebo kolegyně měl/a tah na branku, výborné prezentační
schopnosti a nezalekl/a se velkých firem, do kterých se bude umět dostat.

Portfolio firmy je složeno z inovativních řešení pro bezpečnost práce. Těmito řešeními jsou anti-kolizní
systémy na manipulační techniku a chodce a LED světelné značení, které představuje doplňkovou a efektivní
variantu klasického průmyslového značení

Požadujeme:
Co bude náplní Vaší práce?
• Vyhledávání nových obchodních zakázek v lokalitě Střední a Západní Čechy;
• rozvoj a péče o stávající zákazníky;
• samostatné plánování a rozvoj vlastních obchodních aktivit;
• vyhledávání nových obchodních příležitostí;
• administrativní práce v kanceláři (Prostějov) v rámci zaškolení a porad + homeoffice, osobní
schůzky v provozech
• zpracování obchodních nabídek;
• monitorování konkurence, mapování trhu;
• příprava reportů.

Váš profil:
• Min. středoškolské vzdělání;
• praxe v průmyslovém oboru výhodou
• výborné komunikační a prezentační schopnosti;
• velmi dobré prodejní dovednosti, obchodní myšlení a samostatnost při práci v terénu;
• proaktivní přístup, orientace na cíl, flexibilita;
• ochotu a schopnost se učit novým věcem;
• řidičský průkaz sk. B;
• dobrá znalost práce s PC a MS Office.

Nabízíme:
Co Vám právě my můžeme nabídnout?
• Atraktivní mzdové podmínky formou provizí a fixní mzdy
• zajímavou a zodpovědnou práci na hlavní pracovní poměr;
• přátelské pracovní prostředí;
• stravenky
• 2x sick day
• možnost osobního i profesního rozvoje;
• služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon, notebook;
• nástup možný ihned.

Budeme se těšit na Vaše CV.



Odpovedět na inzerát:

Text dotazu:
Vaše jméno:
E-mail *
Telefon:
Hlavní město ČR? *
Zaslat kopii


Inzerent:
Ověřený uživatel ALEDO s.r.o. | Prostějov , Prostějov
Telefon: 606 779 039
Email: jobs@aledo.cz

Sdílet na Facebooku Zobrazit v PDF Zobrazit všechny inzeráty uživatele Nahlásit porušení pravidel